English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Die Effektivität und Effizienz von Lernprozessen und die Grenzen von institutionalisiertem ethischen Lernen

MPS-Authors
/persons/resource/persons19899

Nunner-Winkler,  Gertrud
Research Group Moral Development, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Nunner-Winkler, G. (2006). Die Effektivität und Effizienz von Lernprozessen und die Grenzen von institutionalisiertem ethischen Lernen. In A. Hügli, & U. Thurnherr (Eds.), Ethik und Bildung (pp. 155-205). Frankfurt/Main: Peter Lang.


Cite as: http://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0010-AA1B-0
Abstract
There is no abstract available