English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Gedächtnisentwicklung im Vorschulalter: "Theoriewandel" im kindlichen Verständnis des Lernens und Erinnerns?

MPS-Authors
/persons/resource/persons19976

Schneider,  Wolfgang
MPI for Psychological Research (Munich, -2003), The Prior Institutes, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Schneider, W., & Sodian, B. (1990). Gedächtnisentwicklung im Vorschulalter: "Theoriewandel" im kindlichen Verständnis des Lernens und Erinnerns? In M. Knopf, & W. Schneider (Eds.), Entwicklung. Allgemeine Verläufe Individuelle Unterschiede Pädagogische Konsequenzen. Festschrift zum 60. Geburtstag von Franz Emanuel Weinert (pp. 45-64). Göttingen: Hogrefe.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0010-B73E-A
Abstract
There is no abstract available