English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Poster

Lernprozesse in der Handlungskontrolle - Hinweisreiz-Aufgaben-Assoziationen und ihr Einfluss auf Leistungen im Aufgabenwechselparadigma

MPS-Authors
/persons/resource/persons19649

Gade,  Miriam
Department Psychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

/persons/resource/persons19783

Koch,  Iring
Department Psychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Gade, M., & Koch, I. (2005). Lernprozesse in der Handlungskontrolle - Hinweisreiz-Aufgaben-Assoziationen und ihr Einfluss auf Leistungen im Aufgabenwechselparadigma. Poster presented at 38. Herbsttagung experimentelle Kognitionspsychologie, Weimar, Germany.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0010-C3A0-F
Abstract
There is no abstract available