日本語
 
Help Privacy Policy ポリシー/免責事項
  詳細検索ブラウズ

アイテム詳細


公開

モノグラフ

Das Herkunftslandprinzip der Fernseh- und der E-Commerce-Richtlinie. Unter Berücksichtigung des Herkunftslandprinzips auf der Ebene des Primärrechts

MPS-Authors

Blasi,  Martina
Intellectual Property and Competition Law, MPI for Intellectual Property, Competition and Tax Law , Max Planck Society;

External Resource
There are no locators available
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
フルテキスト (公開)
公開されているフルテキストはありません
付随資料 (公開)
There is no public supplementary material available
引用

Blasi, M. (2004). Das Herkunftslandprinzip der Fernseh- und der E-Commerce-Richtlinie. Unter Berücksichtigung des Herkunftslandprinzips auf der Ebene des Primärrechts. Köln: Heymann.


引用: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0011-4BB4-1
要旨
要旨はありません