Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  Teachers' cognitive processes of identifying gifted students

Hany, E. A. (1995). Teachers' cognitive processes of identifying gifted students. In Nurturing talent. Individual needs and social ability. (pp. 184-197). Assen, Netherlands: Van Gorcum.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Hany, Ernst Albert1, Autor           
Affiliations:
1MPI for Psychological Research (Munich, -2003), The Prior Institutes, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634573              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum: 1995
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: eDoc: 546824
Anderer: P3823
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:
ausblenden:
Titel: The fourth conference of the European Council for High Ability
Veranstaltungsort: -
Start-/Enddatum: -

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: Nurturing talent. Individual needs and social ability.
Genre der Quelle: Konferenzband
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: Assen, Netherlands : Van Gorcum
Seiten: - Band / Heft: - Artikelnummer: - Start- / Endseite: 184 - 197 Identifikator: -