English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Lernprozesse in der Handlungskontrolle - Hinweisreiz-Aufgaben-Assoziationen und ihr Einfluss auf Leistungen im Aufgabenwechselparadigma

Gade, M., & Koch, I. (2005). Lernprozesse in der Handlungskontrolle - Hinweisreiz-Aufgaben-Assoziationen und ihr Einfluss auf Leistungen im Aufgabenwechselparadigma. Poster presented at 38. Herbsttagung experimentelle Kognitionspsychologie, Weimar, Germany.

Item is

Basic

show hide
Genre: Poster
Alternative Title : Learning in action control – Cue-task associations and their influences on task switching performance

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Gade, Miriam1, Author           
Koch, Iring1, Author           
Affiliations:
1Department Psychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634564              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates:
 Publication Status: Not specified
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 514412
Other: R1601
 Degree: -

Event

show
hide
Title: 38. Herbsttagung experimentelle Kognitionspsychologie
Place of Event: Weimar, Germany
Start-/End Date: 2005-10-30

Legal Case

show

Project information

show

Source

show