English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Lernen: S-R, S-S oder R-S Verbindungen und der Aufbau einer antizipativen Verhaltenssteuerung

Hoffmann, J. (1993). Lernen: S-R, S-S oder R-S Verbindungen und der Aufbau einer antizipativen Verhaltenssteuerung. In Montada, Leo Bericht ueber den 38. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (pp. 601-608). Göttingen: Hogrefe.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Hoffmann, Joachim1, Author           
Affiliations:
1MPI for Psychological Research (Munich, -2003), The Prior Institutes, Max Planck Institute for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634573              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): eng - English
 Dates: 1993
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 546736
Other: P3903
 Degree: -

Event

show
hide
Title: 38. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie
Place of Event: Trier
Start-/End Date: 1992

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Montada, Leo Bericht ueber den 38. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie
Source Genre: Proceedings
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: Göttingen : Hogrefe
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 601 - 608 Identifier: -