Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

 
 
DownloadE-Mail
  Deficient visual-auditory speech processing in elementary school children with limited spelling abilities: When crossmodal integration goes wrong independent of letter knowledge

Schaadt, G., Männel, C., Pannekamp, A., Oberecker, R., van der Meer, E., & Friederici, A. D. (2016). Deficient visual-auditory speech processing in elementary school children with limited spelling abilities: When crossmodal integration goes wrong independent of letter knowledge. Poster presented at 50. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (DGPs), Leipzig, Germany.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Schaadt, Gesa1, Autor           
Männel, Claudia2, Autor           
Pannekamp, Ann1, Autor           
Oberecker, Regine1, Autor           
van der Meer, Elke1, Autor
Friederici, Angela D.2, Autor           
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634551              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n):
 Datum: 2016-09-20
 Publikationsstatus: Keine Angabe
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: -
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:
ausblenden:
Titel: 50. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (DGPs)
Veranstaltungsort: Leipzig, Germany
Start-/Enddatum: 2016-09-18 - 2016-09-22

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle

einblenden: