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  Examining the role of lexical frequency in children's acquisition of sentential complements

Kidd, E., Lieven, E., & Tomasello, M. (2006). Examining the role of lexical frequency in children's acquisition of sentential complements. Cognitive Development, 21(2), 93-107. doi:10.1016/j.cogdev.2006.01.006.

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Urheber

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 Urheber:
Kidd, Evan1, Autor           
Lieven, Elena1, Autor           
Tomasello, Michael1, Autor           
Affiliations:
1Department of Developmental and Comparative Psychology, Max Planck Institute for Evolutionary Anthropology, Max Planck Society, ou_1497671              

Inhalt

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Details

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Sprache(n): eng - English
 Datum: 2006
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: Expertenbegutachtung
 Identifikatoren: eDoc: 299039
DOI: 10.1016/j.cogdev.2006.01.006
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

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Entscheidung

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Projektinformation

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Quelle 1

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Titel: Cognitive Development
Genre der Quelle: Zeitschrift
 Urheber:
Affiliations:
Ort, Verlag, Ausgabe: -
Seiten: - Band / Heft: 21 (2) Artikelnummer: - Start- / Endseite: 93 - 107 Identifikator: -