English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Primäre und sekundäre soziale Herkunftseffekte beim Übergang in die Sekundarstufe I: Neutralisation sozialer Herkunftseffekte und Konsequenzen auf das Übergangsverhalten

Maaz, K., Schroeder, S., & Gresch, C. (2010). Primäre und sekundäre soziale Herkunftseffekte beim Übergang in die Sekundarstufe I: Neutralisation sozialer Herkunftseffekte und Konsequenzen auf das Übergangsverhalten. In W. Bos, E. Klieme, & O. Köller (Eds.), Schulische Lerngelegenheiten und Kompetenzentwicklung: Festschrift für Jürgen Baumert (pp. 285-310). Münster: Waxmann.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Maaz, Kai1, Author           
Schroeder, Sascha1, Author           
Gresch, Cornelia1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2010
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 532543
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Schulische Lerngelegenheiten und Kompetenzentwicklung: Festschrift für Jürgen Baumert
Source Genre: Book
 Creator(s):
Bos, Wilfried1, 2, Editor           
Klieme, Eckhard1, 2, Editor           
Köller, Olaf1, Editor           
Affiliations:
1 Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287            
2 Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284            
Publ. Info: Münster : Waxmann
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 285 - 310 Identifier: ISBN: 978-3-8309-2358-9