English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Techniken der Behinderung : Der Lernbehinderungsdiskurs, die deutsche Sonderschule und ihre Auswirkungen auf Bildungs- und Berufsbiographien

Pfahl, L. (2009). Techniken der Behinderung: Der Lernbehinderungsdiskurs, die deutsche Sonderschule und ihre Auswirkungen auf Bildungs- und Berufsbiographien. PhD Thesis, Freie Universität Berlin.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Pfahl, Lisa1, 2, Author           
Solga, Heike3, Referee           
Corsten, Michael3, Referee           
Affiliations:
1Research Group Lack of Training, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074297              
2International Max Planck Research School on the Life Course (LIFE), Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, Lentzeallee 94, D-14195 Berlin, DE, ou_2074292              
3External Organizations, ou_persistent22              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2009-07
 Publication Status: Accepted / In Press
 Pages: 247 p.
 Publishing info: Freie Universität Berlin
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 475361
Other: alg:az1000912
 Degree: PhD

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source

show