English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Diagnostische Lehrereinschätzungen von Schülermerkmalen im Kontext der Übergangsempfehlung

McElvany, N., Baumert, J., Grabbe, Y., Gresch, C., Maaz, K., & Kropf, M. (2009). Diagnostische Lehrereinschätzungen von Schülermerkmalen im Kontext der Übergangsempfehlung. In W. Melzer, & R. Tippelt (Eds.), Kulturen der Bildung: Beiträge zum 21. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft (pp. 367-368). Opladen: Budrich.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
McElvany, Nele1, Author           
Baumert, Jürgen1, 2, Author                 
Grabbe, Yvonne1, Author           
Gresch, Cornelia1, Author           
Maaz, Kai1, Author           
Kropf, Michaela1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              
2Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074284              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2009
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 429541
Other: alg:id10003489
 Degree: -

Event

show
hide
Title: 21. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft
Place of Event: Dresden
Start-/End Date: 2008-03-16 - 2008-03-19

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Kulturen der Bildung: Beiträge zum 21. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft
Source Genre: Proceedings
 Creator(s):
Melzer, Wolfgang, Editor
Tippelt, Rudolf, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Opladen : Budrich
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 367 - 368 Identifier: -