English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Unterscheidet sich das Hausaufgabenverhalten von Schülern aus unterschiedlichen Klassen? Befunde einer Mehrebenenanalyse im Fach Französisch

Schnyder, I., Niggli, A., Cathomas, R., & Trautwein, U. (2006). Unterscheidet sich das Hausaufgabenverhalten von Schülern aus unterschiedlichen Klassen? Befunde einer Mehrebenenanalyse im Fach Französisch. Revue Suisse de Sciences de l'Education = Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 28(2), 295-313.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Schnyder, Inge, Author
Niggli, Alois, Author
Cathomas, Rico, Author
Trautwein, Ulrich1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2006
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 316580
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Revue Suisse de Sciences de l'Education = Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 28 (2) Sequence Number: - Start / End Page: 295 - 313 Identifier: ISSN: 1424-3946