English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Unterscheidet sich das Hausaufgabenverhalten von Schülern aus unterschiedlichen Klassen? Befunde einer Mehrebenenanalyse im Fach Französisch

Schnyder, I., Niggli, A., Cathomas, R., & Trautwein, U. (2006). Unterscheidet sich das Hausaufgabenverhalten von Schülern aus unterschiedlichen Klassen? Befunde einer Mehrebenenanalyse im Fach Französisch. Revue Suisse de Sciences de l'Education = Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften, 28(2), 295-313.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Schnyder, Inge, Author
Niggli, Alois, Author
Cathomas, Rico, Author
Trautwein, Ulrich1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2006
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 316580
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Revue Suisse de Sciences de l'Education = Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 28 (2) Sequence Number: - Start / End Page: 295 - 313 Identifier: ISSN: 1424-3946