English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
 
 
DownloadE-Mail
  Die Förderung des mathematischen Verständnisses anhand von Textaufgaben: Ergebnisse einer Interventionsstudie in Klassen des 2. Schuljahres

Hasemann, K., & Stern, E. (2002). Die Förderung des mathematischen Verständnisses anhand von Textaufgaben: Ergebnisse einer Interventionsstudie in Klassen des 2. Schuljahres. Journal für Mathematik-Didaktik, 23(3-4), 222-242.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Hasemann, Klaus, Author
Stern, Elsbeth1, Author           
Affiliations:
1Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2002
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 13614
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Journal für Mathematik-Didaktik
Source Genre: Journal
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 23 (3-4) Sequence Number: - Start / End Page: 222 - 242 Identifier: -