Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

DATENSATZ AKTIONENEXPORT
  Reforming American physics pedagogy in the 1880s : introducing 'learning by doing' via student laboratory exercises

Kremer, R. L. (2011). Reforming American physics pedagogy in the 1880s: introducing 'learning by doing' via student laboratory exercises. In P. Heering, & R. Wittje (Eds.), Learning by doing: experiments and instruments in the history of science teaching (pp. 243-280). Stuttgart: Steiner.

Item is

Externe Referenzen

einblenden:

Urheber

einblenden:
ausblenden:
 Urheber:
Kremer, Richard L.1, Autor           
Affiliations:
1Department Ideals and Practices of Rationality, Max Planck Institute for the History of Science, Max Planck Society, ou_2266696              

Inhalt

einblenden:

Details

einblenden:
ausblenden:
Sprache(n): eng - English
 Datum: 2011
 Publikationsstatus: Erschienen
 Seiten: -
 Ort, Verlag, Ausgabe: -
 Inhaltsverzeichnis: -
 Art der Begutachtung: -
 Identifikatoren: ISBN: 978-3-515-09842-7
eSciDoc: alt_escidoc:109386
 Art des Abschluß: -

Veranstaltung

einblenden:

Entscheidung

einblenden:

Projektinformation

einblenden:

Quelle 1

einblenden:
ausblenden:
Titel: Learning by doing : experiments and instruments in the history of science teaching
Genre der Quelle: Buch
 Urheber:
Heering, Peter, Herausgeber
Wittje, Roland, Herausgeber
Affiliations:
-
Ort, Verlag, Ausgabe: Stuttgart : Steiner
Seiten: - Band / Heft: - Artikelnummer: - Start- / Endseite: 243 - 280 Identifikator: -