Deutsch
 
Hilfe Datenschutzhinweis Impressum
  DetailsucheBrowse

Datensatz

DATENSATZ AKTIONEN
 Dieser Datensatz wurde verworfen!FreigabegeschichteDetailsÜbersicht
  Moving beyond the monosyllable in models of skilled reading: Mega-study of disyllabic nonword reading

Mousikou, P., Sadat, J., Lucas, R., & Rastle, K. (2017). Moving beyond the monosyllable in models of skilled reading: Mega-study of disyllabic nonword reading. Journal of Memory and Language, 93, 169-192. doi:10.1016/j.jml.2016.09.003.

Item is

Basisdaten (Verworfen)

Datum des Verwerfens: 2018-02-19
Kommentar:
 Urheber:
Mousikou, Petroula1           
Sadat, Jasmin
Lucas, Rebecca
Rastle, Kathleen
Affiliations:
1Max Planck Research Group Reading Education and Development (REaD), Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074296              
 Datum: 2017
Dateien: 1 Datei
Externe Referenzen: 1 ext. Referenz
Versions ID: item_2422748_2
Status des Datensatzes: Verworfen
Name des Kontextes: Publications of the MPI for Human Development, Zugehörig zu: Max Planck Institute for Human Development