English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Frühkindliches Lernen in sozialen Interaktionen: Welche Rolle spielt Verkörperung?

Hoehl, S. (2017). Frühkindliches Lernen in sozialen Interaktionen: Welche Rolle spielt Verkörperung? In G. Etzelmüller, T. Fuchs, & C. Tewes (Eds.), Verkörperung - eine neue interdisziplinäre Anthropologie (pp. 33-56). Berlin: de Gruyter.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Hoehl, Stefanie1, Author           
Affiliations:
1Max Planck Research Group Early Social Cognition, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, Leipzig, DE, ou_2355694              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 20172017
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: -
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Verkörperung - eine neue interdisziplinäre Anthropologie
Source Genre: Book
 Creator(s):
Etzelmüller, Gregor, Editor
Fuchs, Thomas, Editor
Tewes, Christian, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Berlin : de Gruyter
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 33 - 56 Identifier: ISBN: 978-3-11-042570-3