English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Das Osnabrücker Curriculum: Mathematik als Werkzeug zur Wissensrepräsentation. Eine Evaluationsstudie auf der Basis von TIMSS-Instrumenten

Cohors-Fresenborg, E., Schwippert, K., & Klieme, E. (2002). Das Osnabrücker Curriculum: Mathematik als Werkzeug zur Wissensrepräsentation. Eine Evaluationsstudie auf der Basis von TIMSS-Instrumenten. Osnabrück: Universität.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Cohors-Fresenborg, Elmar1, Author
Schwippert, Knut1, Author
Klieme, Eckhard1, 2, Author           
Affiliations:
1External Organizations, ou_persistent22              
2Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, Lentzeallee 94, D-14195 Berlin, DE, ou_2074287              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2002
 Publication Status: Issued
 Pages: 12
 Publishing info: Osnabrück : Universität
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: Other: alg:az0300692
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Osnabrücker Schriften zur Mathematik: Reihe P, Preprints
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 244 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -