English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Die Effektivität und Effizienz von Lernprozessen und die Grenzen von institutionalisiertem ethischen Lernen

Nunner-Winkler, G. (2006). Die Effektivität und Effizienz von Lernprozessen und die Grenzen von institutionalisiertem ethischen Lernen. In A. Hügli, & U. Thurnherr (Eds.), Ethik und Bildung (pp. 155-205). Frankfurt/Main: Peter Lang.

Item is

Files

show Files

Locators

show

Creators

show
hide
 Creators:
Nunner-Winkler, Gertrud1, Author              
Affiliations:
1Research Group Moral Development, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society, ou_634570              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2006
 Publication Status: Published in print
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: -
 Identifiers: eDoc: 392441
Other: P8706
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Ethik und Bildung
Source Genre: Book
 Creator(s):
Hügli, Anton, Editor
Thurnherr, Urs, Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Frankfurt/Main : Peter Lang
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 155 - 205 Identifier: -