English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Die Effektivität und Effizienz von Lernprozessen und die Grenzen von institutionalisiertem ethischen Lernen

MPS-Authors
/persons/resource/persons19899

Nunner-Winkler,  Gertrud
Research Group Moral Development, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Nunner-Winkler, G. (2006). Die Effektivität und Effizienz von Lernprozessen und die Grenzen von institutionalisiertem ethischen Lernen. In A. Hügli, & U. Thurnherr (Eds.), Ethik und Bildung (pp. 155-205). Frankfurt/Main: Peter Lang.


Cite as: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0010-AA1B-0
Abstract
There is no abstract available