日本語
 
Help Privacy Policy ポリシー/免責事項
  詳細検索ブラウズ

アイテム詳細


公開

学位論文

Aspekte schulbezogener Sprache als Barriere für schulischen Erfolg von Schülerinnen und Schülern deutscher und nichtdeutscher Herkunftssprache

MPS-Authors
/persons/resource/persons139457

Müller,  Andrea G.
Center for Educational Research, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;
International Max Planck Research School on the Life Course (LIFE), Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
There are no locators available
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
フルテキスト (公開)
公開されているフルテキストはありません
付随資料 (公開)
There is no public supplementary material available
引用

Müller, A. G. (2007). Aspekte schulbezogener Sprache als Barriere für schulischen Erfolg von Schülerinnen und Schülern deutscher und nichtdeutscher Herkunftssprache. PhD Thesis, Freie Universität Berlin.


引用: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0025-7C71-2
要旨
Author's comment: + 1 CD-ROM