English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Thesis

Determinanten des Schriftspracherwerbs: Zum Einfluss kognitiver, sozialer und behavioraler Merkmale auf die Lese- und Rechtschreibkompetenz von Grundschülern

MPS-Authors
/persons/resource/persons216261

Pöthke,  Sarah
Max Planck Research Group Reading Education and Development (REaD), Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
No external resources are shared
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
There are no public fulltexts stored in PuRe
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Pöthke, S. (2017). Determinanten des Schriftspracherwerbs: Zum Einfluss kognitiver, sozialer und behavioraler Merkmale auf die Lese- und Rechtschreibkompetenz von Grundschülern. Master Thesis, Universität Rostock, Rostock.


Cite as: https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0000-BC48-C
Abstract
There is no abstract available