English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT

Released

Book Chapter

Kompetenzen mit "Boosts" stärken: Verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse jenseits von "Nudging"

MPS-Authors
/persons/resource/persons139541

Herzog,  Stefan M.       
Center for Adaptive Rationality, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

/persons/resource/persons19712

Hertwig,  Ralph       
Center for Adaptive Rationality, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society;

External Resource
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
Fulltext (public)
Supplementary Material (public)
There is no public supplementary material available
Citation

Herzog, S. M., & Hertwig, R. (2019). Kompetenzen mit "Boosts" stärken: Verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse jenseits von "Nudging". In C. Bala, M. Buddensiek, P. Maier, & W. Schuldzinski (Eds.), Verbraucherbildung: Ein weiter Weg zum mündigen Verbraucher (pp. 19-40). Düsseldorf: Verbraucherzentrale.


Cite as: https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0005-5300-D
Abstract
There is no abstract available