日本語
 
Help Privacy Policy ポリシー/免責事項
  詳細検索ブラウズ

アイテム詳細


公開

ポスター

Verarbeitung von Argumentstrukturen und Kasusmarkierungen bei Kindern im Vorschulalter: eine EKP-Studie

MPS-Authors
/persons/resource/persons19970

Schipke,  Christine S.
Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

/persons/resource/persons19900

Oberecker,  Regine
Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

/persons/resource/persons19643

Friederici,  Angela D.
Department Neuropsychology, MPI for Human Cognitive and Brain Sciences, Max Planck Society;

External Resource
There are no locators available
Fulltext (restricted access)
There are currently no full texts shared for your IP range.
フルテキスト (公開)
公開されているフルテキストはありません
付随資料 (公開)
There is no public supplementary material available
引用

Schipke, C. S., Oberecker, R., & Friederici, A. D. (2009). Verarbeitung von Argumentstrukturen und Kasusmarkierungen bei Kindern im Vorschulalter: eine EKP-Studie. Poster presented at 35. Arbeitstagung Psychophysiologie und Methodik (APM) [35th Conference on Psychophysiology and Methodology], University of Leipzig, Germany.


引用: https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-0010-E7BA-F
要旨
要旨はありません