English
 
Help Privacy Policy Disclaimer
  Advanced SearchBrowse

Item

ITEM ACTIONSEXPORT
  Kompetenzen mit "Boosts" stärken: Verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse jenseits von "Nudging"

Herzog, S. M., & Hertwig, R. (2019). Kompetenzen mit "Boosts" stärken: Verhaltenswissenschaftliche Erkenntnisse jenseits von "Nudging". In C. Bala, M. Buddensiek, P. Maier, & W. Schuldzinski (Eds.), Verbraucherbildung: Ein weiter Weg zum mündigen Verbraucher (pp. 19-40). Düsseldorf: Verbraucherzentrale.

Item is

Files

show Files
hide Files
:
bzv10-02-Herzog-Hertwig-Kompetenzen-mit-Boosts-staerken.pdf (Publisher version), 172KB
Name:
bzv10-02-Herzog-Hertwig-Kompetenzen-mit-Boosts-staerken.pdf
Description:
-
OA-Status:
Visibility:
Public
MIME-Type / Checksum:
application/pdf / [MD5]
Technical Metadata:
Copyright Date:
-
Copyright Info:
-
License:
-

Locators

show
hide
Description:
-
OA-Status:

Creators

show
hide
 Creators:
Herzog, Stefan M.1, Author                 
Hertwig, Ralph1, Author                 
Affiliations:
1Center for Adaptive Rationality, Max Planck Institute for Human Development, Max Planck Society, ou_2074286              

Content

show

Details

show
hide
Language(s): deu - German
 Dates: 2019
 Publication Status: Issued
 Pages: -
 Publishing info: -
 Table of Contents: -
 Rev. Type: Peer
 Identifiers: DOI: 10.15501/978-3-86336-924-8_2
 Degree: -

Event

show

Legal Case

show

Project information

show

Source 1

show
hide
Title: Verbraucherbildung: Ein weiter Weg zum mündigen Verbraucher
Source Genre: Book
 Creator(s):
Bala, C., Editor
Buddensiek, M., Editor
Maier, P., Editor
Schuldzinski, W., Editor
Affiliations:
-
Publ. Info: Düsseldorf : Verbraucherzentrale
Pages: - Volume / Issue: - Sequence Number: - Start / End Page: 19 - 40 Identifier: DOI: 10.15501/978-3-86336-924-8

Source 2

show
hide
Title: Beiträge zur Verbraucherforschung
Source Genre: Series
 Creator(s):
Affiliations:
Publ. Info: -
Pages: - Volume / Issue: 10 Sequence Number: - Start / End Page: - Identifier: -